Calea potrivită de a-ți lucra coapsele interioare

Slăbirea decalajului de coapsă, Obținerea unei despicături a coapsei

Bacsis Dacă ați încercat totul să strângeți și să vă tonificați coapsele interioare, dar totuși le lipsește forma, nu sunteți singuri. În afară de secțiunea intermediară, mușchii interiori ai coapsei par a fi una dintre cele mai supărătoare zone de aplecare.

Nu puteți reduce locul, dar puteți construi picioare mai puternice, mai slabe, cu exerciții fizice și modificări dietetice. Ce este cu evazivul coapsa?

pierderea în greutate hellfire pierderea grasă bolnavă și aproape moarte

Corpul tău inferior este format din mușchii mari cunoscuți ca cvadriceps, hamstrings și gluteus maximus. Este, de asemenea, acasă la mușchii interiori ai coapsei sau la adductorii, care sunt cinci mușchi localizați pe interiorul coapsei. Este vorba despre acești mușchi interni ai coapsei, pe care atât de mulți oameni îi vizează în efortul de a obține golul evaziv al coapsei - ceva social media a popularizat topiramatul ajută la pierderea în greutate a crescut la nivelul mult doritului abs cu șase pachete.

Este „decalajul coapsei” sexy? Spațiul dintre coapse, cea mai recentă obsesie adolescentă

Acest lucru indică ideea că decalajul coapsei are o componentă genetică. Linia de fund: Mâncați sănătos, faceți cardio, antrenament de forță și dacă aveți o greutate sănătoasă, nu vă faceți griji dacă vă atinge coapsele.

formular de evaluare a pierderii în greutate pierderea în greutate dvd sham

Calea potrivită de a-ți lucra coapsele interioare Grasimea coapsei si a fesiei sunt adesea foarte incapatanate si dificil de pierdut si, de obicei, ultima zona care pierde grasimea chiar si cu exercitii riguroase sau dieta totusi, din nou, aceasta depinde de genetica ta.

Dar Guha spune că alimentația cu prăbușirea sau slăbirea drastică a caloriilor nu este calea de a scădea grăsimea corporală și de a obține un decalaj al coapselor. Nu numai că este nesănătos, dar s-ar putea să nu vă dea rezultatul dorit, deoarece corpul fiecăruia are o formă diferită în funcție de genele lor.

Combinând exerciții compuse precum ghemuțe, lungi și morți cu mișcări de izolare specifice care vizează coapsele interioare, puteți tonifica și consolida această zonă încăpățânată a corpului inferior. Deși slăbirea decalajului de coapsă este posibil să controlați unde vă ardeți grăsimea pe corp, Froerer slăbirea decalajului de coapsă că menținerea picioarelor puternice este esențială pentru a trăi un stil de viață slăbirea decalajului de coapsă.

Încercați acest antrenament cu coapse interne de 20 de minute Pentru cele mai bune rezultate și un antrenament echilibrat, Froerer recomandă combinarea cardio cu antrenamentul de forță. Lovirea trotuarului pentru a alerga sau a efectua cardio pe echipamentele de gimnastică, cum ar fi o banda de alergat, o mașină de vânătoare sau o bicicletă staționară poate oferi o varietate de mișcări de antrenament încrucișate menite să se concentreze pe corpul tău inferior și forța interioară a coapsei.

În plus, elementul cardio ajută la întărirea inimii și la arderea caloriilor. Aici, Froerer împărtășește un antrenament de 20 de minute pentru acele coapse interioare greu de vizat.

Nu vorbim despre un spațiu mare între două picioare datorită faptului că sunt excesiv de slăbiți, ne referim, de fapt, la tonifierea picioarelor, astfel încât acestea să fie subțiri și potrivite. Lacunele la nivelul coapsei par a fi noua nebunie a tuturor, inclusiv a vedetelor, dar la fel ca tonifierea gluteilor, există multe exerciții care vă pot ajuta să atingeți acea lacună dorită a coapsei. Acest articol va analiza exercițiile care vor strânge coapsele interioare, hamstrings și cvadriceps. Cu o muncă grea, decalajul coapsei va fi al tău în cel mai scurt timp.

Încălzire Efectuați: între 3 și 5 minute de exerciții cardio ușoare cricuri de sărituri, frânghii de sărituri, genunchi înalți, alergare în loc etc. Odihnește-te timp de 45 până la 60 de secunde la sfârșitul unei runde, apoi repetă încă o dată pentru două runde totale.

Pasul doi: Weighloss și coapsă

Stai înalt și plantează-ți piciorul drept pe o farfurie, un planor sau un prosop. Celălalt picior va rămâne plantat pe pământ.

  1. OBȚINEREA UNEI DESPICĂTURI A COAPSEI (CU IMAGINI) - SFATURI -
  2. Snooki jersey shore pierdere în greutate
  3. Pentru a face acest lucru, va fi nevoie de o dietă și un plan de antrenament care să funcționeze cel mai bine cu tipul de corp.
  4. Avertizare Aceasta este deschiderea din interior între coapse când stai în picioare în poziție verticală.
  5. Nu pot slăbi pe coapse
  6. Но это была не кровь.

Împingeți-vă șoldurile înapoi și atingeți încet piciorul drept spre exterior într-o poziție laterală laterală. Du-te până când piciorul este complet extins, sau o întindere confortabilă.

Trageți încet spre interior slăbirea decalajului de coapsă a vă angaja coapsele interioare și pentru a reveni la poziția inițială. Mișcare 2: Sumo Squat Hold cu impulsuri pe degetele de la picioare Coborâți într-un gumă de sumo cu picioarele mai late decât vârfurile de la lățimea șoldului, îndreptate spre un unghi de 45 de grade.

Genunchii ar trebui să fie îndreptați spre degetele de la picioare, dar stai peste glezne.

Primul pas: cunoașteți-vă tipul de corp

Ridicați-vă degetele de la picioare. Efectuați un puls mic în sus și în jos, mișcându-vă cam un centimetru, în timp ce stai pe degetele de la picioare. Mișcare 3: Patinatori de viteză Stai cu picioarele la distanță de șold. Sari lateral la dreapta, aterizând pe piciorul drept, încrucișând piciorul stâng în spatele tău în slăbirea decalajului de coapsă.

12 Deadlift românesc cu un singur picior

Brațul tău stâng se va balansa pe corpul tău și brațul drept se va balansa în spatele tău. Sari imediat la stânga și schimbă brațele și picioarele.

cea mai bună aplicație pentru a pierde în greutate rapid puteți pierde în greutate eliminarea zahărului

Circuitul 2 Faceți: Fiecare exercițiu pentru numărul de repetări sau o perioadă de timp prescrisă. Traversați piciorul de sus peste piciorul de jos și sprijiniți genunchiul pe podea. Ridicați piciorul de jos la aproximativ șase centimetri de podea.

cambridge pierdere în greutate de 60 de zile pierdere în greutate personalizată livonia mi

Pauză, revino la poziția de pornire și repeta. Mișcare 2: cercuri interioare ale coapsei Intrați în poziția internă de ridicare a picioarelor coapsei. Desenați cercuri minuscule cu piciorul ridicat, de 10 ori în fiecare direcție.

  • 13 exerciții care vă vor ajuta să obțineți acest decalaj - Horoscop
  • Este cafeaua utilă în pierderea în greutate
  • Coapsa de slăbire a corpului
  • Decalajul coapsei, ei sau coapsa Emilie Laystary - 28 iunie la Decalajul dintre coapse, o nouă obsesie de slăbire a adolescentelor, se stabilește treptat ca un simbol al senzualității, periculos căutat de tinerele care, văzând-o ca pe un angajament de frumusețe, sunt gata să facă orice pentru a o obține.
  • Dieta ketogenica menú
  • Diferența de pierdere în greutate 5 lb
  • Nu-mi pot scoate coapsele, fără efect de pompare Ce este Callanetics?
  • Cum se creează un spațiu pentru coapsă (cu fotografie) - Sfaturi -

Coborâți până la poziția de pornire. Mutare 3: Power Lunge la genunchi Stai cu picioarele împreună. Faceți un pas înapoi cu piciorul drept într-o poziție lunge. Conduceți genunchiul drept până într-o poziție în picioare și continuați până ridicați piciorul drept la un unghi de 90 de grade.

Circuitul 3 Bacsis Acest segment se va concentra pe arderea unui picior la un moment dat. Vei viza coapsele interioare și exterioare, precum și glute.

  • Decalajul coapsei, ei sau coapsa
  • Cum să ardeți grăsimea de grăsime de burtă
  • Ardeți grăsimea pe spate inferioară
  • Spațiul dintre coapse, cea mai recentă obsesie adolescentă Este cea mai recentă nebunie de slăbit în rândul fetelor tinere americane - este vorba despre a avea picioarele atât de subțiri încât, atunci când le puneți împreună, vedeți un spațiu între picioare.
  • Înainte de actrita de pierdere în greutate
  • Pierderea globală în greutate
  • Avertizări Un spațiu pentru coapsă este spațiul dintre coapse atunci când stai cu picioarele împreună.
  • „Lacuna coapsei” este sexy Spațiul dintre coapse, cea mai recentă obsesie adolescentă

Dacă vi se pare inconfortabil să îngenuncați pentru perioade lungi de timp, puneți o garnitură sau un prosop sub genunchi pentru a adăuga sprijin. Faceți: Finalizați o rundă, odihniți-vă timp de 60 de secunde și repetați pentru două runde totale.

cel mai bun booster de metabolism de arzător de grăsime ja rule pierderea în greutate

Privind spre podea, ridicați-vă dreapta lăsată în spatele tău, menținând genunchiul îndoit. Continuați să ridicați până când piciorul este în conformitate cu corpul dvs.