ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Diete de slabit 13 zile. Dieta daneză: slăbeşti până în 20 kg în 13 zile

Vrei sa fii la curent cu noutatile Alist?

Dieta daneză – ce presupune, ce alimente se consumă

Dieta metabolică: slăbești până la 20 kg în 13 zile Suntem în plină vară, dar încă nu ai obținut mult doritul beach body? Noi îți sugerăm dieta metabolică, cu ajutorul căreia poți slăbi între 7 și 20 kg în doar 13 zile.

Este foarte important să urmezi dieta nu mai mult și nu mai puțin de 13 zile, altfel rezultatele nu vor fi vizibile. Curioasă să descoperi dieta metabolică? Iată ce trebuie să faci pentru a ajunge la rezultatele dorite! Dacă nu te simți încă pregătită să respecți cu strictețe programul de mese pe care îl implică dieta metabolică, cel mai bine este să nu te aventurezi încă în acest proces.

Cele 3 mese pe zi din dieta daneză

Odată începută, dieta poate fi repetată abia peste doi ani! Cum slăbești până la 20 kg în 13 zile diete de slabit 13 zile dieta metabolică Ziua 1 Mic dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr.

Prânz: două ouă și legume asezonate Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei diete de slabit 13 zile măsline și lămâie.

fit burner fat fat qu est ce qu un burner de grăsime

Ziua 2 Mic dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr. Prânz: gr șuncă și un iaurt Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline și lămâie. Ziua 3 Mic dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast. Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și un amestec de legume.

Cină: o rădăcină de țelină fiartă medieo roșie și o altă legumă la alegere. Ziua 4 Mic dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast. Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt. Cină: un ou fiert, un morcov mare, grame de brânză caș.

Post navigation

Ziua 5 Mic dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie Prânz: gr. Ziua 6 Mic dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.

Prânz: 2 ouă și un morcov Cină: gr. Ziua 7 Mic dejun: o ceașcă de ceai fără zahăr Prânz: Nimic! Bea doar apă Cină: gr. Ziua 8 Mic dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr Prânz: 2 ouă fierte, gr spanac fiert și o roșie.

Dieta daneză - Exemplu de meniu pentru 13 zile

Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie. Ziua 9 Mic dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr Prânz: o felie mare de șuncă și un iaurt Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie. Ziua 10 Mic dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast. Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și legume asezonate, asemeni zilei 1 Cină: o rădăcină de țelină fiartă medieo roșie și o altă legumă la alegere.

Dieta daneză: meniu de 13 zile

Ziua 11 Mic dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de cum să pierdeți în greutate numai în brațe toast. Ziua 12 Mic dejun: un morcov mare, cu zeamă de lămâie Prânz: gr somon fiert, asezonat cu lămâie Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, neapărat să conțină și spanac, ulei de măsline și lămâie.

iu pierderea în greutate pierderea în greutate cactus

Ziua 13 Mic dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast. Prânz: două ouă, un morcov mare și zeamă de lămâie Cină: gr.

cum să pierdeți grăsimea ușoară și rapidă cornell studiu de pierdere a grăsimilor

Citește și:.